Monday, January 5, 2015

I decided to make my colleagues aware of what they can do during their classes and finish with all that unnecessary spy-game. What I mean is that we-teachers always try to be more cunning and smarter than our students. As if this could help... I will present the basics of Whole Brain Teaching and hope to find some, OK at leat 5 people, willing to cooperate this school year. 

You should know that I applied for giving a presentation during our National Foreign Languages Teaching Congress organised by PASE  http://kongres2014.pase.pl/en/home.html and still waiting for their approval. Fingers crossed, please!
Here are some useful books that I'm working with. Maybe you'll find them useful too.

Here's the great beginning of bilingual blog :) I'm not translating exactly what I said in English, don't look for similarities :)
~
Decyzja zapadła. Postanowiłam zorganizować warsztaty dla moich kolegów po fachu i pokazać co mogą zrobić na swoich lekcjach, by uniknąć tej przedłużającej się gry szpiegowskiej. Mam wrażenie, że staramy się być o krok do przodu, sprytniejsi, cwańsi i w ogóle bardziej-cokolwiek od naszych uczniów. Gdyby takie środki działały to detektyw Rutkowski straciłby posadę ;)
ale do rzeczy - na warsztatach zaprezentuję podstawy metody Whole Brain Teaching - czyli uczenia całego mózgu, skrycie liczę na znalezienie przynajmniej 5 osób chętnych do współpracy w tym roku szkolnym.

Musicie wiedzieć, że zgłosiłam się do wygłoszenia prelekcji na Kongresie Języków Obcych zorganizowanym przez PASE http://kongres2014.pase.pl/pl/o-kongresie.html nadal czekam na zaakceptowanie zgłoszenia. Trzymajcie kciuki, proszę!
Poniżej kilka książek, które pomagają mi przygotować się do warsztatów. Może niektóre z nich przypadną wam do gustu.

Dobrze, dwujęzyczności czas zacząć. Nie szukać podobieństw, ich nie będzie... 








.... nooo może trochę będzie.

0 comments:

Post a Comment